Zásady pozdního doručení
1. Úvod
V ENGWE se snažíme zajistit včasné doručení vašich objednávek. Naše standardní dodací lhůta je mezi 3 až 11 dny, v závislosti na vaší lokalitě a dostupnosti produktu. I když vynakládáme maximální úsilí, abychom dodrželi tyto lhůty, vyhrazujeme si právo na dodání do 30 dnů za výjimečných okolností, které nemůžeme ovlivnit.
Proces pozdního doručení:
- Standardní dodací lhůta:
- Naše standardní dodací lhůta je 3 až 11 dní.
- Prodloužená dodací lhůta:
- Pokud vaše objednávka nebude doručena do 30 dnů, máte nárok na kompenzaci ve výši 1 EUR za den za každý den po počátečních 30 dnech.
- Možnosti zákazníka po 30 dnech:
- Možnost 1: Vrácení peněz: Pokud vaše objednávka nebyla odeslána a nebyla doručena do 30 dnů, můžete požádat o vrácení celé částky.
- Možnost 2: Prodloužené čekání s kompenzací: Pokud se rozhodnete čekat déle než 30 dní, kompenzujeme vám 1 EUR za každý další den, dokud nebude vaše objednávka doručena.
- Žádost o kompenzaci:
- Chcete-li požádat o kompenzaci za prodloužené čekací doby, kontaktujte náš tým zákaznické podpory. Zpoždění ověříme a podle toho zpracujeme vaši kompenzaci.
- Sdělení:
- O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat po celou dobu procesu doručení. Pokud dojde ke zpoždění nad rámec standardního časového rámce, budeme vás neprodleně informovat.
- výjimky:
- Tyto zásady se nevztahují na zpoždění způsobená faktory mimo naši kontrolu, jako jsou přírodní katastrofy, celní zpoždění nebo jiné nepředvídané okolnosti.
Spokojenost zákazníků:
- Vážíme si vaší spokojenosti a snažíme se poskytovat spravedlivou kompenzaci a transparentní komunikaci ohledně jakéhokoli zpoždění dodávky.
Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se našich Zásad pozdního doručení, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je naší prioritou.