Zásady pozdního doručení

1. Úvod

V ENGWE se snažíme zajistit včasné doručení vašich objednávek. Naše standardní dodací lhůta je mezi 3 až 11 dny, v závislosti na vaší lokalitě a dostupnosti produktu. I když vynakládáme maximální úsilí, abychom dodrželi tyto lhůty, vyhrazujeme si právo na dodání do 30 dnů za výjimečných okolností, které nemůžeme ovlivnit.

Proces pozdního doručení:

  1. Standardní dodací lhůta:
    • Naše standardní dodací lhůta je 3 až 11 dní.
  2. Prodloužená dodací lhůta:
    • Pokud vaše objednávka nebude doručena do 30 dnů, máte nárok na kompenzaci ve výši 1 EUR za den za každý den po počátečních 30 dnech.
  3. Možnosti zákazníka po 30 dnech:
    • Možnost 1: Vrácení peněz: Pokud vaše objednávka nebyla odeslána a nebyla doručena do 30 dnů, můžete požádat o vrácení celé částky.
    • Možnost 2: Prodloužené čekání s kompenzací: Pokud se rozhodnete čekat déle než 30 dní, kompenzujeme vám 1 EUR za každý další den, dokud nebude vaše objednávka doručena.
  4. Žádost o kompenzaci:
    • Chcete-li požádat o kompenzaci za prodloužené čekací doby, kontaktujte náš tým zákaznické podpory. Zpoždění ověříme a podle toho zpracujeme vaši kompenzaci.
  5. Sdělení:
    • O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat po celou dobu procesu doručení. Pokud dojde ke zpoždění nad rámec standardního časového rámce, budeme vás neprodleně informovat.
  6. výjimky:
    • Tyto zásady se nevztahují na zpoždění způsobená faktory mimo naši kontrolu, jako jsou přírodní katastrofy, celní zpoždění nebo jiné nepředvídané okolnosti.

Spokojenost zákazníků:

  • Vážíme si vaší spokojenosti a snažíme se poskytovat spravedlivou kompenzaci a transparentní komunikaci ohledně jakéhokoli zpoždění dodávky.

Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy týkající se našich Zásad pozdního doručení, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je naší prioritou.

chyba:
ENGWE internetový obchod | Kupte si EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Srovnejte položky
  • Celkem (0)
Porovnat
0
 
2024-11-06

Zrušení objednávky

Vyhněte se zbytečným stornám

Podívejte se na náš Centrum nápovědy nebo nás před zrušením kontaktujte přímo pro rychlá řešení. Často dokážeme vyřešit problémy a pomůžeme vám vyhnout se nákladům na zrušení.

Spusťte proces zrušení objednávky

Čtyřmístný číslo. Žádná písmena ani symboly.

Přijímáme pouze čtyřmístné číslo objednávky (např. „6001“). Jiné formáty nejsou od nás - čtěte více.

Nákupní košík