ENGWE® Autorizovaný distributor České republiky. Engwe Obchod vás vítá. ♡

dodávka Policy

1. Úvod

1.1 V těchto zásadách uvádíme podrobnosti o způsobech dodání, lhůtách a poplatcích, které se vztahují na objednávky našich produktů uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek.

Sklad Destinace Doba a cena dopravy
Evropa Rakousko, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko (bez Azor), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko (žádné Tenerife, žádné Las Palmas) a Švédsko 3 11-dny
79,00 EUR
Velká Británie Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. 3 11-dny
99,00 EUR
* Sledujte svou objednávku na www.17track.net s přijatým sledovacím kódem.

1.2 Tato politika nezakládá právně vymahatelná práva a povinnosti; spíše je v těchto zásadách uvedena naše obvyklá praxe ve vztahu k dodávkám produktů.

2. Poplatky za doručení

2.1 Nabízíme standardní nebo expresní doručení do České republiky:
Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko a Švédsko . Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 129,00 €;

2.1 Nabízíme standardní nebo expresní doručení do Spojeného království:
Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 129,00 €;

3. Dodací lhůta (způsoby a lhůty)

3.1 Způsoby, které používáme k dodání našich produktů, a lhůty, ve kterých je dodávka obvykle dokončena, jsou následující:

(a) pokud je vaše doručovací adresa na pevnina České republiky, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naším zaslouženým právem 30 dnů, pokud není jasně uvedeno jinak;

(b) pokud je vaše doručovací adresa na Pevnina Spojeného království, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naším zaslouženým právem 30 dnů, pokud není jasně uvedeno jinak;

3.2 Pokud zadáte svou objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovní den, běží tyto lhůty od konce pracovního dne v daný den; pokud zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovní den nebo v den pracovního klidu, běží tyto lhůty od ukončení pracovní doby následujícího následujícího pracovního dne.

3.3 Dodací lhůty uvedené v této části 3 jsou pouze orientační, a přestože vynaložíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že zásilku obdržíte včas, nezaručujeme doručení před koncem uvedené lhůty.

3.4 Před odesláním produktu můžeme provádět kontroly prověřování podvodů a tyto kontroly mohou zpozdit vaši dodávku. Pokud je pravděpodobné, že dodávka bude zpožděna v důsledku prověřování podvodů, budeme vás informovat.

4. Geografické omezení

4.1 Obvykle budeme schopni dodávat do následujících zemí a území: Evropská unie a Spojené království. Nemůžeme nabídnout doručení do Belgie a ostrovních zemí a území, včetně; Malta, Kypr, Britská zámořská území, Tenerife, Las Palmas a Azory.

3.2 Čas od času můžeme souhlasit s dodáním produktů do jiných zemí a území.

5. Sledování dodávky

5.1 U všech objednávek našich produktů je k dispozici sledování doručení.

5.2 Chcete-li sledovat své doručení, zadejte číslo své objednávky (které je uvedeno v e-mailu s potvrzením objednávky) na webové stránky našeho poskytovatele doručovacích služeb zde: https://www.17track.net/.

6. Potvrzení a podpis

6.1 Všechny zásilky musí být převzaty osobně na doručovací adrese a musí být opatřeny podpisem.

6.2 Náš poskytovatel doručovacích služeb vás předem upozorní na pokus o doručení vyžadující podpis.

7. Dodatečné dodávky

7.1 Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o doručení produktů ve vaší objednávce.

8. Sběr

8.1 Pokud vaše produkty zůstanou nedoručeny, přestože náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o jejich doručení, poskytovatel doručovacích služeb zanechá na vaší adrese kartu s pokyny, jak si můžete své produkty vyzvednout, včetně časového limitu pro vyzvednutí.

9. Problémy s doručením

9.1 Pokud narazíte na nějaké problémy s dodávkou, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktních údajů, které zveřejníme na našich webových stránkách nebo vás upozorníme jiným způsobem.

9.2 Pokud náš poskytovatel doručovacích služeb není schopen doručit vaše produkty a toto selhání je vaší vinou a nevyzvednete si své produkty od našeho poskytovatele doručovacích služeb v příslušné lhůtě, můžeme se dohodnout, že zajistíme opětovné doručení produktů ; vyhrazujeme si však právo účtovat vám skutečné náklady na opětovné doručení (i když bylo původní doručení bezplatné).

9.3 Níže je uveden orientační seznam situací, kdy bude nedoručení vaší vinou:

(a) uvedli jste špatnou nebo chybějící adresu/telefonní číslo pro doručení;

(b) v zadané doručovací adrese je chyba;

c) adresa pro doručování není přiměřeně dostupná;

(d) adresa pro doručení není bezpečně dostupná;

e) pokud se nevyžaduje osobní převzetí, neexistují žádné snadné a bezpečné prostředky k ponechání produktů na adrese pro doručení a není k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala; nebo

(f) pokud je vyžadováno osobní převzetí, není na adrese pro doručení k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala a podepsala.

chyba: Jejda! Žádné krádeže. Kontaktujte nás pro povolení.
ENGWE Internetový obchod | Kupte si EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Srovnejte položky
  • Celkem (0)
POROVNEJTE
6
Nákupní košík