dodávka Policy
1. Úvod
1.1 V těchto zásadách uvádíme podrobnosti o způsobech dodání, lhůtách a poplatcích, které se vztahují na objednávky našich produktů uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek.
Sklad | Destinace | Doba a cena dopravy |
---|---|---|
Evropa | Rakousko, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko (bez Azor), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko (žádné Tenerife, žádné Las Palmas) a Švédsko | 3 11-dny 79,00 EUR |
Velká Británie | Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. | 3 11-dny 99,00 EUR |
* Sledujte svou objednávku na www.17track.net s přijatým sledovacím kódem. |
1.2 Tato politika nezakládá právně vymahatelná práva a povinnosti; spíše je v těchto zásadách uvedena naše obvyklá praxe ve vztahu k dodávkám produktů.
2. Poplatky za doručení
2.1 Nabízíme standardní nebo expresní doručení do České republiky:
Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko a Švédsko . Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 129,00 €;
2.1 Nabízíme standardní nebo expresní doručení do Spojeného království:
Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 129,00 €;
3. Dodací lhůta (způsoby a lhůty)
3.1 Způsoby, které používáme k dodání našich produktů, a lhůty, ve kterých je dodávka obvykle dokončena, jsou následující:
(a) pokud je vaše doručovací adresa na pevnina České republiky, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naším zaslouženým právem 30 dnů, pokud není jasně uvedeno jinak;
(b) pokud je vaše doručovací adresa na Pevnina Spojeného království, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naším zaslouženým právem 30 dnů, pokud není jasně uvedeno jinak;
3.2 Pokud zadáte svou objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovní den, běží tyto lhůty od konce pracovního dne v daný den; pokud zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovní den nebo v den pracovního klidu, běží tyto lhůty od ukončení pracovní doby následujícího následujícího pracovního dne.
3.3 Dodací lhůty uvedené v této části 3 jsou pouze orientační, a přestože vynaložíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že zásilku obdržíte včas, nezaručujeme doručení před koncem uvedené lhůty.
3.4 Před odesláním produktu můžeme provádět kontroly prověřování podvodů a tyto kontroly mohou zpozdit vaši dodávku. Pokud je pravděpodobné, že dodávka bude zpožděna v důsledku prověřování podvodů, budeme vás informovat.
4. Geografické omezení
4.1 Obvykle budeme schopni dodávat do následujících zemí a území: Evropská unie a Spojené království. Nemůžeme nabídnout doručení do Belgie a ostrovních zemí a území, včetně; Malta, Kypr, Britská zámořská území, Tenerife, Las Palmas a Azory.
3.2 Čas od času můžeme souhlasit s dodáním produktů do jiných zemí a území.
5. Sledování dodávky
5.1 U všech objednávek našich produktů je k dispozici sledování doručení.
5.2 Chcete-li sledovat své doručení, zadejte číslo své objednávky (které je uvedeno v e-mailu s potvrzením objednávky) na webové stránky našeho poskytovatele doručovacích služeb zde: https://www.17track.net/.
6. Potvrzení a podpis
6.1 Všechny zásilky musí být převzaty osobně na doručovací adrese a musí být opatřeny podpisem.
6.2 Náš poskytovatel doručovacích služeb vás předem upozorní na pokus o doručení vyžadující podpis.
7. Dodatečné dodávky
7.1 Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o doručení produktů ve vaší objednávce.
8. Sběr
8.1 Pokud vaše produkty zůstanou nedoručeny, přestože náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o jejich doručení, poskytovatel doručovacích služeb zanechá na vaší adrese kartu s pokyny, jak si můžete své produkty vyzvednout, včetně časového limitu pro vyzvednutí.
9. Problémy s doručením
9.1 Pokud narazíte na nějaké problémy s dodávkou, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktních údajů, které zveřejníme na našich webových stránkách nebo vás upozorníme jiným způsobem.
9.2 Pokud náš poskytovatel doručovacích služeb není schopen doručit vaše produkty a toto selhání je vaší vinou a nevyzvednete si své produkty od našeho poskytovatele doručovacích služeb v příslušné lhůtě, můžeme se dohodnout, že zajistíme opětovné doručení produktů ; vyhrazujeme si však právo účtovat vám skutečné náklady na opětovné doručení (i když bylo původní doručení bezplatné).
9.3 Níže je uveden orientační seznam situací, kdy bude nedoručení vaší vinou:
(a) uvedli jste špatnou nebo chybějící adresu/telefonní číslo pro doručení;
(b) v zadané doručovací adrese je chyba;
c) adresa pro doručování není přiměřeně dostupná;
(d) adresa pro doručení není bezpečně dostupná;
e) pokud se nevyžaduje osobní převzetí, neexistují žádné snadné a bezpečné prostředky k ponechání produktů na adrese pro doručení a není k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala; nebo
(f) pokud je vyžadováno osobní převzetí, není na adrese pro doručení k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala a podepsala.