dodávka Policy
1. Úvod
1.1 V těchto zásadách uvádíme podrobnosti o způsobech dodání, lhůtách a poplatcích, které se vztahují na objednávky našich produktů uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek.
Sklad | Destinace | Doba a cena dopravy |
---|---|---|
Evropa | Rakousko, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko (bez Azor), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko (žádné Tenerife, žádné Las Palmas) a Švédsko | 3 11-dny 00,00 EUR |
Velká Británie | Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. | 3 11-dny 99,00 EUR |
* Sledujte svou objednávku na www.17track.net s přijatým sledovacím kódem. |
1.2 Tato politika nezakládá právně vymahatelná práva a povinnosti; spíše je v těchto zásadách uvedena naše obvyklá praxe ve vztahu k dodávkám produktů.
2. Poplatky za doručení
2.1 Nabízíme standardní doručení zdarma do České republiky:
Rakousko, Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko a Švédsko . Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 00,00 €;
2.1 Nabízíme standardní doručení do Spojeného království:
Anglie, Skotsko, Wales a Severní Irsko. Pokud jde o standardní způsob doručení, poštovné bude 99,00 €;
2.3 Můžeme nabídnout standardní doručení do zemí zbytku světa. Po obdržení e-mailového dotazu ručně zkontrolujeme možnosti doručení a odpovíme očekávaným datem doručení a cenou.
3. Dodací lhůta (způsoby a lhůty)
3.1 Způsoby, které používáme k dodání našich produktů, a lhůty, ve kterých je dodávka obvykle dokončena, jsou následující:
(a) pokud je vaše doručovací adresa na pevnina České republiky, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naší právo na 30 dní, pokud není jasně uvedeno jinak. Jsme odhodláni vynaložit veškeré úsilí k zajištění včasného doručení.
(b) pokud je vaše doručovací adresa na Pevnina Spojeného království, budete si moci vybrat nebo pouze použít náš předvolený způsob dopravy a typická lhůta pro dodání produktů tímto způsobem je 3 11-pracovních dnů., s naším právem 30 dní, pokud není jasně uvedeno jinak. Jsme odhodláni vynaložit veškeré úsilí k zajištění včasného doručení.
(c) pokud je vaše země mimo EU nebo Spojené království, typická lhůta pro dodání produktu není předem známa, ale místo toho vám bude nabídnuta prostřednictvím e-mailu naším zástupcem podpory.
3.2 Pokud zadáte svou objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovní den, běží tyto lhůty od konce pracovního dne v daný den; pokud zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovní den nebo v den pracovního klidu, běží tyto lhůty od ukončení pracovní doby následujícího následujícího pracovního dne.
3.3 Dodací lhůty uvedené v této části 3 jsou pouze orientační, a přestože vynaložíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že zásilku obdržíte včas, nezaručujeme doručení před koncem uvedené lhůty.
3.4 Před odesláním produktu můžeme provádět kontroly prověřování podvodů a tyto kontroly mohou zpozdit vaši dodávku. Pokud je pravděpodobné, že dodávka bude zpožděna v důsledku prověřování podvodů, budeme vás informovat.
4. Geografické omezení
4.1 Obvykle budeme schopni dodávat do následujících zemí a území: většina zemí České republiky a Spojené království. Nemůžeme nabídnout doručení do Belgie a ostrovních zemí a území, včetně; Malta, Kypr, Britská zámořská území, Tenerife, Las Palmas a Azory.
3.2 Čas od času můžeme souhlasit s dodáním produktů do jiných zemí a území.
5. Sledování dodávky
5.1 U všech objednávek našich produktů je k dispozici sledování doručení.
5.2 Chcete-li sledovat své doručení, zadejte číslo své objednávky (které je uvedeno v e-mailu s potvrzením objednávky) na webové stránky našeho poskytovatele doručovacích služeb zde: https://www.17track.net/. V případě, že odkaz není v době vaší návštěvy webu funkční, doporučujeme navštívit https://www.ship24.com/ namísto.
6. Potvrzení a podpis
6.1 Všechny zásilky musí být převzaty osobně na doručovací adrese a musí být opatřeny podpisem. Příjemce musí být přítomen při doručení.
6.2 Náš poskytovatel doručovacích služeb vás předem upozorní na pokus o doručení vyžadující podpis.
7. Dodatečné dodávky
7.1 Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o doručení produktů ve vaší objednávce.
8. Sběr
8.1 Postup odběru; Proces vyzvednutí zahrnuje sledování zásilky pomocí poskytnutého sledovacího kódu při zadání objednávky. Náš určený doručovací kurýr vás bude kontaktovat několik hodin před plánovaným datem doručení, aby potvrdil přesný čas doručení. Očekává se, že příjemce obdrží balík na zadané adrese uvedené při zadávání objednávky. Existují žádné dodatečné náklady nebo požadavky při převzetí zboží.
8.2 Pokud vaše produkty zůstanou nedoručeny, přestože náš poskytovatel doručovacích služeb provede alespoň 1 další pokus o jejich doručení, poskytovatel doručovacích služeb zanechá na vaší adrese kartu s pokyny, jak si můžete své produkty vyzvednout, včetně časového limitu pro vyzvednutí.
8.3 Pokud bude balík odmítnut k vyzvednutí bez předchozí dohody s naší společností, což povede k vrácení produktu do našeho skladu, bude z vrácené částky odečten poplatek za dopravu ve výši 200,00 EUR.
9. Problémy s doručením
9.1 Pokud narazíte na nějaké problémy s dodávkou, kontaktujte nás prosím do 8 dnů pomocí kontaktních údajů, které zveřejníme na našich webových stránkách nebo vás jinak upozorníme.
9.2 Pokud náš poskytovatel doručovacích služeb není schopen doručit vaše produkty a toto selhání je vaší vinou a nevyzvednete si své produkty od našeho poskytovatele doručovacích služeb v příslušné lhůtě, můžeme se dohodnout, že zajistíme opětovné doručení produktů ; vyhrazujeme si však právo účtovat vám skutečné náklady na opětovné doručení (i když bylo původní doručení bezplatné).
9.3 Níže je uveden orientační seznam situací, kdy bude nedoručení vaší vinou:
(a) uvedli jste špatnou nebo chybějící adresu/telefonní číslo pro doručení;
(b) v zadané doručovací adrese je chyba;
c) adresa pro doručování není přiměřeně dostupná;
(d) adresa pro doručení není bezpečně dostupná;
e) pokud se nevyžaduje osobní převzetí, neexistují žádné snadné a bezpečné prostředky k ponechání produktů na adrese pro doručení a není k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala; nebo
(f) pokud je vyžadováno osobní převzetí, není na adrese pro doručení k dispozici žádná osoba, která by zásilku převzala a podepsala.
9.3 V případě, že nám chcete položku z jakéhokoli důvodu vrátit, postupujte podle našich zásad pro vrácení a vrácení peněz https://engue.net/refund-returns/